2019. február 3., vasárnap

2019. 02. 03. Vízkereszt ünnepe utáni negyedik vasárnap Igehirdető: Hajduch-Szmola Patrik, Pécs

Akkor is rajtunk van az Isten áldása, amikor nehézséget hordozunk. Amikor velünk valami rossz történik, akkor nagyon emberi, hogy odahívjuk az Istent, és valahogyan számonkérjük, hogy ez miért történik ez velünk. De aztán ez egy beszélgetés az Istennel. És ennek az útnak a végén meg lehet találni az Istent.

Jób 42, 1-6.

1Jób ekkor megszólalt, és így felelt az ÚRnak: 2Tudom, hogy mindent megtehetsz, és nincs olyan szándékod, amelyet meg ne valósíthatnál. 3Ki akarja eltakarni örök rendemet tudatlanul? – kérded. Valóban olyasmiről szóltam, amit nem érthetek: csodálatosabbak, semhogy felfoghatnám. 4Hallgass meg, hadd beszéljek! – kértem. Én kérdezlek, te meg oktass engem! – felelted erre. 5Eddig még csak hírből hallottam rólad, de most saját szememmel láttalak. 6Ezért visszavonok mindent, bűnbánatot tartok porban és hamuban.

Elkültöznek a hanganyagok

Kedves Mindenki, aki látogatja ezt a blogot! A Pécsi Evangélikus Egyházközségnek elkészült az új honlapja. Ezen a honlapon fognak ezentúl ...