2019. január 13., vasárnap

2019. 01. 13. Vízkereszt ünnepe utáni első vasárnap Igehirdető: Hajduch-Szmola Patrik, Pogány

Azt, hogy a mai világban mit jelent hívő embernek lenni, azt ma is meg kell válaszolni. Sőt holnap is meg kell válaszolni. És a mai válasz nem lesz jó holnap. Ahogy ma látjuk az Istent, az nem biztos, hogy holnap is így lesz. Az Isten minden helyzetben meg tud szólalni.

Jn 2, 1-12

De mostantól fogva új dolgokat hirdetek neked, rejtett dolgokat, melyekről még nem tudsz. 7Most teremtem őket, nem pedig régen, ezelőtt nem hallottatok róluk; nem mondhatod, hogy tudtál róluk. 8Nem hallottad, nem is tudtad, sohasem volt nyitva a füled. Tudtam én, hogy milyen hűtlen vagy, születésed óta hitszegőnek hívnak. 9Csak nevemért tűrtem ilyen sokáig, dicsőségemért fékeztem magam, és nem pusztítottalak el. 10De megolvasztottalak, mint az ezüstöt, a nyomorúság kohójában próbára tettelek. 11Önmagamért, önmagamért cselekszem, hogy engedhetném, hogy gyalázzanak? Nem adom másnak dicsőségemet!

Elkültöznek a hanganyagok

Kedves Mindenki, aki látogatja ezt a blogot! A Pécsi Evangélikus Egyházközségnek elkészült az új honlapja. Ezen a honlapon fognak ezentúl ...